Organizacja eventów w galerii handlowej

Categories Marketing i promocja
organizacja eventów

Wiele firm decyduje się na promowanie swojej firmy oraz produktu w wielu miejscach. Najczęstszym z nich jest galeria handlowa – w dzisiejszych czasach wiele osób uczęszcza codziennie na zakupy do wielu galerii. Dodatkowo, projekty większości centów handlowych posiadają miejsca, które idealnie wręcz nadają się na zorganizowanie spotkania z właścicielem lub przedstawicielem danej firmy. Produkty, które wiele firm ma nam do zaoferowania, są najczęściej nowoczesnymi elementami codziennego użytku, które dodatkowo posiadają większe możliwości. Galerie handlowe chętnie korzystają z wielu okazji, które mogą zapewnić większą ilość klientów – takimi okazjami jak najbardziej są eventy organizowane przez różne firmy. Na terenie galerii handlowych, zainteresowani mogą nie tylko skorzystać z wiedzy oraz obecności prowadzących. Często możemy mieć również możliwość zakupu danego produktu, skorzystania z omawianej usługi lub podjęcia współpracy z firmą. Dlatego też organizację eventów powierza się osobom umiejącym wpływać na potencjalnych klientów oraz zachęcać ich do dokonania zakupu.

Kiedy najlepiej wybrać termin?

event marketing

Organizacja eventów w galeriach handlowych jest częstym zjawiskiem. Dzięki takim wydarzeniom, wiele firm może zaprezentować swoje usługi oraz towary ludziom, którzy jeszcze nie mieli okazji zapoznać się bliżej z danym produktem lub marką. Najczęściej wybierane terminy na przeprowadzenie prezentacji oraz całego spotkania to weekendy, kiedy najwięcej osób wyciera się na zakupy w galerii. Terminy eventów w galeriach należy ustalać z dyrekcją centrum handlowego. Wiele firm bowiem korzysta z opcji, jaką jest zorganizowanie wydarzenia mającego na celu promocje własnego produktu, w galerii handlowej. Dlatego nie zawsze możemy mieć szansę na w miarę szybkie zarezerwowanie konkretnego terminu. Na szczęście, w większych miastach pełno jest centrów handlowych, dlatego mamy wiele możliwości. Wybranie dogodnego terminu jest kluczowe, ponieważ by móc zdobyć jak największą ilość klientów, należy znaleźć się w miejscu, gdzie klientów jest najwięcej. Dlatego najczęściej wybierane są weekendy.

Od czego zależy ilość potencjalnych klientów?

Jednym z elementów, które mogą wpłynąć na liczbę obecnych osób na takim wydarzeniu, jest przede wszystkim tematyka. Im większą popularnością cieszy się dana firma, osoba, wydarzenie lub produkt, tym bardziej możemy liczyć na dużą liczbę zainteresowanych osób. Wiele jest okazji, przez które odbywają się eventy w galeriach handlowych, dlatego za każdym razem liczba osób może się różnić. Np., z okazji Dnia Dziecka może pojawić się nieco mniej osób dorosłych, niż w sytuacji gdy promowane są produkty RTV i AGD. Wiele jest różnych eventów, które zrzeszają większą liczbę uczestników. Dużo zależy od organizacji eventu, odpowiedniego przekazu oraz ogłoszeń zamieszczanych w Internecie o nadchodzącym evencie. Ilość klientów jest ważna dla właścicieli firm – dzięki temu bowiem można oszacować na jaką skalę nasz produkt wzbudza zainteresowanie.